torsdag 21 januari 2016

Min hemlighet

Mitt stora skrivarintresse är det inte många som vet om.

Eftersom det i början bara var en fånig idé så har jag inte berättat det för så många.
Har nu blivit mera vågad och vågar i bland berätta för männsikor att jag skriver en roman. Har nog varit lite orolig för att folk skulle uppfatta mig som fånig.

Men ju mer jag har skrivit så har min dröm växt och jag har sporrats mer och mer av att skriva mera. Efter att ha skrivit mer än hälften så konstaterade jag att jag kommer att klara detta. Om min roman någonsin når dagens ljus det vet jag inte men jag behåller min dröm.

Men åter till att våga berätta för folk att jag skriver en bok.
JAg känner mig ganska trygg i detta projekt och har berättat för fler och fler om detta. Jag har bara mötts av positiva kommentarer kan jag säga.
"Åh, vad spännande. Vad handlar den om"
"Vad häftigt, det måste vi prata mer om"

Dessa kommentarer stärker mig ännu mer. NU vill jag komma framåt och jag vill slutföra detta.

Nämnde i en krönika jag har skrivit i min utbildning om mitt skrivprojekt. Ni ska bara veta hur många kommentarer jag fick på just den delen. De flesta vill diskutera detta över en kopp kaffe.
Känns så kul att folk ser detta som en positiv sak och inte en löjlig hobby som aldrig leder någonstans.

Nu är jag mer taggad än någonsin. Skriv på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar