fredag 26 februari 2016

Senaste uppdateringen

Tänkte jag skulle uppdatera lite hur det har gått med mina nya idéer.

Kan meddela att det går jättebra och jag är så glad. Jag är så glad för att det har släppt lite. Det värtsa var väl att de nya idéerna medför att mycket behöver skrivas om. Men det är ändå kul.
helt plötsligt blir historien mer och mer leveande och jag befinner mig mitt i dess centra. Kan nästan bli något lyrisk i bland när jag tänker på det.

Det finns mycket ångest och tråkigheter i min roman men jag kan helt enkelt inte låta bli. Det är olycklig kärlek, förbjuden kärlek, hemlighetsmakeri, misshandel och massor med andra saker. Jag vill inte att läsaren ska tycka att det är tråkigt. Men samtidigt så får det inte bli för mycket och för tjatigt. En svår balansgång i bland. Men det är så KUL.

Som bonus så är det helg och jag ska vara ledig hela helgen. Det betyder att jag får mer tid att skriva. Jag kan förlora mig än en gång i min fantasivärld. Den fantasivärlden som jag älskar.
Jag är så glad och tacksam över att han världens bästa make som står ut med mig.
Han står ut med mig när jag sitter där i timtal och bara skriver. Jag skriver och jag ler. Jag skriver och är upprörd. Jag skriver och jag kan inte sluta.

Om denna roman någonsin blir publicerad så ska där finnas ett megatack till min make och min familj. De är det bästa jag har. De låter mig göra detta utan att döma mig och ge mig dåligt samvete. TACK!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar