onsdag 26 oktober 2016

Ny energi och ett stort steg i rätt riktning

Inspirationen och energin har saknats en längre tid och jag har varit frustrerad. Men plötsligt så förändras ALLT.

I dag fick jag helt plötsligt ny energi och jag ska nu börja ännu en redigeringsomgång, jag vet inte vilken i ordningen men många har det blivit.

Jag har fått mycket bra återkoppling från testläsaren och nu behöver jag göra ändringarna.
Jag ska göra detta för att sedan kunna skicka det till nästa testläsare. Ska bli riktigt kul att höra vad hon tycker. Jag vill så mycket med denna roman och jag vill verkligen komma i mål. Jag vet att det tar lång tid men det får det gärna göra.

Nu ska jag frilägga massor med tid så att jag kan få till dessa ändringar och för hoppningsvis blir det ännu bättre.

Det finns så många skrivande människor därute som delar mitt intresse och det är så kul när vi kan hjälpas åt. Jag läser hennes manus och hon läser mitt. Tack Anethe, du vet vem du är.
Så på med de granskande ögonen och kicka i gång hjärnan.

Här ska redigeras och ändras och läsas. Det ska bli sååååå kul.
Det är inte alltid kul att redigera men jag har varken läst eller redigerat manuset på en månad och nu känner jag mig redo igen. Jippi och tack för den nya energin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar